الأحد، 22 أبريل 2012

أريد أن أتعلم التحدث بالانجليزية ومصطلحات وكلمات عن English for Hotel and Tourism الانجليزية للفندقة والسياحة

تعلم التحدث باللغة الانجليزية عن English for Hotel and Tourism الانجليزية للفندقة والسياحة , في هذا الدرس الصوتي الرائع سوف تتعلم وتتقن مهارات الكلام باللغة الانجليزية عن English for Hotel and Tourism الانجليزية للفندقة والسياحة , كما سوف تتعلم الكلمات والجمل والعبارات الانجليزية الاصطلاحية المستخدمة في محادثات English for Hotel and Tourism الانجليزية للفندقة والسياحة , تعلم تقنيات وأساليب التحدث باللغة الانجليزية الأمريكية عن English for Hotel and Tourism الانجليزية للفندقة والسياحة بالصوت والصورة. أسهل طريقة لمحادثة بسيطة وقصيرة بالانجليزية في موضوع English for Hotel and Tourism الانجليزية للفندقة والسياحة, سوف يساعدك هذا الكورس المجاني الصوتي على إتقان أهم كلمات وعبارات الانجليزية للاستعمال في الكلام عن English for Hotel and Tourism الانجليزية للفندقة والسياحة, تعليم وتعلم الانجليزية للمبتدئين والمتوسطين والمتقدمين, تحميل محادثات وحوار في اللغة الانجليزية بالمجان, تعلم الفصاحة في الانجليزية بسرعة وسهولة مع المحادثات الصوتية.


About "English for Hotel and Tourism":
LinguaTV offers an award winning Online-Video-Training which is designed for English learners and speakers at a intermediate level, who are employed in, or planning to work in the field of tourism. The basis of the course is a series of professionally produced videos which cover a range of professions in the hotel and restaurant industries. The focus of the videos, which were produced in cooperation with the hospitality association and a notable 5-star hotel chain, is on how employees in these fields communicate and deal with customers in a variety of typical work-related situations.

About the episode "Checking In"
Storyline: Tom Sanders has arrived at the Transnational hotel. After a long flight from San Francisco, he is happy to have arrived, but due to a problem with the booking system there is no double room available for him. Where will Tom go? You will find more fascinating episodes at

What you will learn:
• checking in a guest
• politely expressing confusion
• apologizing for booking errors
• compensating the guest
• explaining hotel services and amenities
• initiating small talk
• giving directions

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق